Change of plans! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Siri Arends - WaarBenJij.nu Change of plans! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Siri Arends - WaarBenJij.nu

Change of plans!

Door: Siri

Blijf op de hoogte en volg Siri

03 December 2012 | Australië, Melbourne

Hee allemaal!
Werd weer tijd voor een kleine update. Ben nu ongeveer 3 weken hier, nog steeds rustig aan. Afgelopen 2 weken heb ik nog wat kleine uitstapjes gedaan! Ben met familie naar een mooi verlaten strand geweest, Koala's gespot op Phillip Island, naar de Melbourne Zoo geweest. Ben zelf ook nog op de heetste dag tot nu toe (40 graden!) naar de Botanic Gardens geweest. Kortom 2 leuke maar redelijk rustige weekjes bij en met familie!
Natuuuurlijk heb ik ook 1 dag op het strand gelegen... En yes.. Siri has to learn the hard way. Best wel heel erg verbrand geweest! Maar goed heb wel eindelijk een kleurtje nu haha. Heel raar.. nu regent het weer en morgen wordt het weer 14 graden. Klinkt een beetje als Nederland niet? Helaas mis ik de sneeuw nu in NL, maar goed... zon is ook heeel prima hoor! Wel heel leuk... mijn tante Hanny heeft een kleine chocolade letter opgestuurd!! Die probeerde ik hier nog te zoeken! Dankjewel tante Hanny!! Komende week ga ik nog met m'n neefje naar Wilson Promontory (zoek maar eens op op Google, heeeel mooi!). Daar ga ik hiken en in een tentje slapen!

En dan nu het belangrijkste nieuws... Change of plans! Helaas heeft mijn neefje te veel geld uitgegeven op zijn vakantie, waardoor hij nu te weinig geld heeft voor onze trip. Heb daarom zelf besloten dat ik vanaf half januari de kleine 2 maanden alleen verder ga reizen! Ik ga zelf een vlucht naar Cairns boeken en ga vanuit daar trips maken naar de Great Barrier Reef, Whitsundays en Fraser Island etc.
Dat is wat ik ook in eerste instantie wilde doen! Zelf erop uittrekken, op gevoel reizen (kennis van me is dat op dit moment aan het doen in Australie en dat heeft me ook aan het denken gezet).
Vind het spannend, maar het lijkt me gewoon heel gaaf om zelf te bepalen wat ik wil gaan doen, waar ik heen wil gaan. Do whatever the fuck I want! Om het maar te zeggen zoals het voor mij voelt!
Denk dat ik in die 2 maanden heel wat ga leren! Lijkt me heel gaaf om positieve en nieuwe dingen op te doen!

Nou ik kijk heel erg uit naar volgende week vrijdag, dan komt Chantalleke en dan gaat het echt beginnen!!

Fijn Sinterklaas!! En nog steeds, mailen mag altijd, vind ik leuk! Zo ook Skypen!

Nogmaals de link met de foto's:
https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.10151153402633543.438751.525928542&type=3

xxxxx Siri

  • 03 December 2012 - 17:43

    Jessy:

    Hey Siri,

    Goed bezig! Vooral doen wat je hart je ingeeft. Je kunt nl alleen maar spijt krijgen van iets wat je niet gedaan hebt. Heeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier. Dikke kus Je Nicht

  • 04 December 2012 - 09:27

    Marlou:

    Leuk Siri!! Chantal heeft er ook enorm veel zin in heb ik al vernomen! Geniet ervan :)

  • 04 December 2012 - 11:30

    Kim Boselie:

    Leuk hoor Siri!
    Zoals ik kan zien heb je het prima naar je zin.
    Super knap dat je er dalijk alleen voor gaat!
    Zou ik ook super spannend vinden..
    Maar zoals je al zegt, je zult er wel superveel van leren!
    En je zult onderweg toch wel mensen ontmoeten :)
    Heel veel plezier met Chantal alvast !!
    xxx

  • 04 December 2012 - 19:54

    Mama:

    ik hou van je stoere meid.
    xxxxxxxxxx mama

  • 08 December 2012 - 08:40

    Hannyhouben:

    ha Siri,
    jammer dat Guilo niet mee gaat ,maar alleen kom je er ook wel ga geieten meid dikke kus van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australia & South-East Asia

Hee allemaal!

Het is bijna zo ver... mijn reis naar Australië en Zuid-Oost Azië!
In het kort mijn reisplan:
Vanaf 8 november vlieg ik naar Australië, waar ik meteen door ga naar Melbourne om een maand bij mijn tante te wonen om te werken. Na deze maand komt een vriendin (Chantal) langs voor 4 weken waar ik mee ga rondtrekken in een omgebouwd camperbusje tussen Melbourne en Sydney. Hiernaaa ga ik met mijn neefje uit Australië een roadtrip doen via Sydney naar Cairns, ongeveer 5 weken?? Daarna moet ik het nog even zien. En vanaf 5 maart vlieg ik door naar Bangkok, Thailand om mijn nieuwe reismaatje Bas te meeten. Vanuit hier gaan we Thailand, Cambodja, Indonesië, Vietnam en Laos ontdekken in 2 maanden tijd! Hierna zijn helaas de 6 maanden alweer voorbij en vlieg ik op 10 mei terug naar NL.
Maaaaaar zo ver is het nog lang niet, dus ook niet aan denken!!

Op deze site kunnen jullie me een beetje volgen en ik zal er geregeld een verhaaltje plaatsen over alle ervaringen die ik meemaak!
Vind het zeker leuk om in contact te blijven met iedereen, dus laat een berichtje achter of stuur me een mailtje! En sowieso skypen natuurlijk!!
Skype account en tel.nr. in Australië zal ik in mijn volgende verslag zetten, als ik eenmaal ben aangekomen!

Heb er super veel zin in, maar schijt tegelijkertijd ook echt in mijn broek haha! Toch wel zenuwachtig.. maar komt goed!

Ga deze 2 weken nog genoeg mensen zien waar ik afscheid van ga nemen. Voor de rest die ik niet meer zie... tot over 6 maanden!!

Kus Siri

Recente Reisverslagen:

23 April 2013

Cambodja, Vietnam en naar huis!

24 Maart 2013

Thailand en Indonesië!

03 Maart 2013

Laatste weken Australie!

05 Februari 2013

Living the good life!

15 Januari 2013

Roadtrip & Mijn eigen pad!
Siri

Siri op Reis!

Actief sinds 22 Okt. 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 8691

Voorgaande reizen:

13 Maart 2015 - 18 April 2015

Backpacken in Afrika!

08 November 2012 - 10 Mei 2013

Australia & South-East Asia

Landen bezocht: